Saturday, 28 February 2015

დღე 7
ინდივიადუალური განსხვავებები-აღქმის 5 სტილი
დამხმარე რესურსი - ხარაჩო დამხმარე საშუალების შექმნა მოსწავლისათვის თუ რა შეუძლია თავისი ინტელექტისა და შესაძლებლობის მოხედვით
განვიხილეთ-განმავითარებელი თვითშეფასების ფორმა- მისი მორგება პრეზენტაციასთან შესაბამისობაში
http://tpdc.ge/essentials/
შინაარსი მოდული 6-კითხვარი დიფერენცირებული სწავლების პროექტის შესახებ ეს
არის მნიშვნელოვანი დოკუმენტი 
დამატებით გვაქვს გადმოგზავნილი შეფასების კრიტერიუმები ონლაინზე
განმავითარებელი შეფასება
შევეხეთ -განმავითარებელი შეფასება ყველაზე ეფექტურია, როცა:
     მოსწავლეებმა ზუსტად იციან, რა უნდა ისწავლონ.
მოსწავლეთა მხარდაჭერა ხდება ხარაჩოების საშუალებით.
ესურსებში მოვძებნით ბრწყინვალე დამხმარე ხარაჩოებს-მეტრული გაზომვის პრეზენტაციის შაბლონი
დღე 8
რედაქტირების რეჯიმში გადაყვანა ხდება ფანქრისა საშუალებით, პუბლისჰის გვერდით არის  revert to draft ანუ დრაფტში გადაყვანა,  ანუ არ გამოჩნდება უბრალოდ შეინახავს
თუ გვინდა რომ გამოვაქვეყნოთ ეს დრაფტ ანუ შავად დაწერილი უნდა ჩავწკაპთ წინ პატარა კვადრატში და publish-ს და მაშინ ის გამოქვეყნდება.
დასათვალიერებლად უნდა დავაჭიროთ view Blog
თუ ჯერ არ გვინდა გამოქვეყნება revert to draft
page-ის გვერდი რომ ისარია იმას დავაწერთ და გადავალთ ახალ გვერდზე
ავკრიფოთ მასალები ისე რომ არ გამოვაჩინოთ დროებით და ვარქმევთ ჩემი მასალები
პანელზე უნდა იყვეს კიდევ ერტი დამატებითი 
 დიდი ფანქრით შეიძლება ყველა თითოეული ფოსტის გაერთიანება- მთავარში 
ასე -დიდი ფანქრით დაიდება მთავარ გვერდზე. 
ინტერვიუებს თუ დავაჭერთ გადავალთ სხვადასხვა გვერდებზე , ანუ ლინკებით გადასვლა.
ჩემი გვერდიდან გადავდივართ სხვადასხვა გვერდზე. 
ვამატებთ ამ ზოლს- ეს პანელი ანუ გაჯეტები-  save
http://ict.tpdc.ge/es gverdi daideba mTavar gverdze
გავაზიარეთ ჩვენი გეგმა- პორტფოლიო
ფასილიტაცია-რესურსებიდან -გაიოლება სასწავლო პროცესის
რესურსებში მხარდაჭერაში არის ხარაჩოებში

No comments:

Post a Comment