დღე 4 განვიხილეთ გზამკვლევი შეფასების სხვადასხვა მეთოდის განვითარებისა და გამოყენებისათვის
შეფასების სტრატეგიები,
მოსწავლეების წინარე ცოდნის/საჭიროებების დადგენა კონცეპტუალური რუკები თანმიმდევრულად მივყევით აქტივობების,
დიაგრამები კლასიფიკატორებით
პრიორიტეტების ჩამონათვალი (აქ
სასურველია ეს ინგლისური ვერსიები მე ჩამოვტვორთო), http://www.intel.com/content/dam/www/program/education/us/en/documents/assessing-projects/strategies/gauging-kwl-charts.pdf
K-W-L დიაგრამები ეხმარებიან მოსწავლეებს იმის გააზრებაში,
თუ რა იციან საკითხის შესახებ, რისი ცოდნა უნდათ, რა ისწავლეს და კიდევ რა არის შესასწავლი.
ისინი მოსწავლეებს საშუალებას აძლევენ, რომ დაინტერესდნენ საკითხით მანამ, სანამ...
აქ ვირჩევ მეთოდს და ინსტრუმენტს რომელიც სასურველია ან შესაფერისი ჩემთან- ამას ბოლოში
აქვს-შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტი
„ვიცი-მინდა ვიცოდე-როგორ გავიგო-რა გავიგე“ ცხრილი
დამხმარე გრაფიკია რათა გამოიკვეთოს მოსწ საჭიროების დადგენა.
translate google
chrome- გავეცანით ამ საიტსაც რომელის გამოადგებათ. თვითრეგულირებისა და თანამშრომლობის წახალისება-Helping Students Plan Projects
Different Project Plansჩეკლისტები (doc) მინიშნებები (doc), ფორმები (doc)
შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
პროგრესის მონიტორინგიSample Learning Log
Below is an example of a learning log for
recording data from the Unit Plan, The Great Bean Race in Designing Effective
Projects. Prompts to Encourage Self-Management of Projects
მეტაშემეცნება ანუ "აზროვნება აზროვნების შესახებ"გზამკვლევი შეფასების სხვადასხვა მეთოდის განვითარებისა და გამოყენებისათვის, შეფასების სტრატეგიები
გამოიყენეთ ეს სტრატეგიები პროექტის დასრულებისას მოსწავლეების
გაგებისა და უნარების შესამოწმებლად. ამ კატეგორიაში წარმოდგენილია ორი განსხვავებული
ტიპის სტრატეგია:Demonstrating Understanding
Rubrics and Scoring Guides
დიდი მადლობა
დიდი მადლობა
No comments:
Post a Comment